THINGS YOU DIDN´T KNOW ABOUT ME

Jag älskar att vara i köket. Laga mat , baka osv. Och där av att jag älskar mat.
Jag har inga som helst problem med spindlar,flugor, myror osv. Men har dock en väldigt stor fobi för insekter/småkryp. Värst om dem är stora..
Jag älskar att flytta ! Nya lägenheter, radhus, hus. Älskar att inreda rum och att få börja om på nytt i nya bostäder.
Jag är en periodare. Jag går i perioder. Med tex vänner, mat, killar, kläder osv. Jag gillar inte att vara/ha samma hela tiden. tragiskt men sant.
Jag älskar sommaren mer än allt annat. Tänk bara : Att gå i lättklädda kläder samt skor, sitta i en park med dricka och jordgubbar, umgås med nytt folk , bada, sola , kolla på solnedgången på en strand.(<--- Det skall göras i sommar !! )
Frukost: fucking. bästa. måltiden. på. dagen. SKIPPAS ALDRIG !!
Hela min garderob är full men tycker ändå att jag aldrig hittar något att ha på mig, när jag väljer på morgonen.
Att jag verkligen uppskattar att jag har en mamma som har lärt mig sedan jag var liten att äta nyttigt. Och som kan en hel del om kost och träning.
Jag har aldrig varit på ett sjukhus, för att jag har skadat mig / mått dåligt osv. (Den enda gången var när jag följde med min syster för att hon bröt handen.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0