GUESTBLOGGING

Godmorgon allihopa! Emma Wadeborn här, what's up broes and hoes?
Idag är det jag som står för bloggningen då varken Emma eller Elin har lust eller tid till att blogga! Lite mer om mig själv, vem är jag egentligen? jo såhär ligger det till, Elin har jag känt ända sedan jag var liten flicka och har varit vänner ända sen dess med lite catfights emellan åt men det räknas inte haha ;) Emma däremot har jag inte varit så "nära" vän med så länge, men är väldigt glad över att jag fick tid till att lära känna henne! har ju vetat vem hon är då jag och hon kanske inte hade världens bästa band med varandra när vi var små eftersom vi typ fajtades om att vara med Elin haha men det ska jag inte ta upp! Jag Emma & Elin går på samma skola och bor även på samma område, så det känns faktiskt väldigt bra att ha sånna bra vänner nära mig! lite mer om mig då? jo jag är 14 år, fyller inte förens i oktober! Jag bor på kurveröd med min mamma och min bror! Vad gör jag på min fritid då? Jag tränar, försöker hålla mig i form och umgås mycket med mina vänner! Annars finns det inte så mycket annat jag gör än att glida runt och bara leva livet! Kommer återkomma med lite mer spännande inlägg under dagen!
Glöm inte att gå in och besöka min blogg om ni så har lust med det!
http://www.nattstad.se/emmawadeborn
Älskar dig hjärtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0